top

Trug efkes in Belgie

Nieuw onderwerp plaatsen Reageren EDGE | Straight outta USA    Pagina 1 van 1

10-08-2008 12:15:44 BerichtOnderwerp: Trug efkes in Belgie
sophie



Geregistreerd op: 17 Jul 2008
Berichten: 1

Reageren met citaat

hey,
sorry dak nu pas begin op da forum ier te schrijven..ma het heeft efkes geduurd eer dak door ad oe dat marcheert.
beginne bij het begin zeker..praag contest.
Twas ronduit de max, mega ambiance, style hotel mee evelientje, de phil was er, de zumiez crew...en iedereen mega goe geskate (zelfs ik heb vo ne keer nie gechoked op contest). haha.
de drank was goedkoop en ging dus goe binnen op de feestjes daar..
Achter praag bennik een dagje trug thuis geweest en ton na LA vertrokken.
Lichtjes bescheten dat weer zo lang vliege was..ma bon, ge moe der iets vo over hebben é.
Ik ben dus 1 dag voor maloof money cup aangekomen, savonds feestje getrokken, volgende dag practice.
Da park was echt nie normaal, twas echt een mega style plaza...al int beton en marmer. twas echt cool, twas lijk een samenvoeging van alle bekende spots...carlsbad gap..hollywood high..twas echt super.
ik was alternate vo die contest, dus da wil zegge da ik mocht skaten als er iemand nie kwam of em ad zeer gedaan.
Helaas nie gebeurd, wel redelijk wa gefilmd opt park..en cool van alle homeboys te zien , want echt elke skater was daar wel.
Na maloof ben ik een paar dage uitgeweest en overdag gaan filmen.
Dan hebben ik en Vanessa een roadtrip gedaan van LA naar Portland, das efkes 15 u van elkaar...vo 4 dagen.
redelijk geschift, ma wel plezant.
We zijn den 23ste weer gekomen van portland, savonds hadde we al een portrette fotoshoot..dus da was wel chill.
volgende dag wast practice vo supergirl contest in hunington beach...was heel opt gemakske.
savonds in amy aar zwembad gechilled vlak aant strand.
volgende dag wast qualificaties..amy en vanessa zate al rechtstreek in finalle, evelien heeft zich toen als 3e gekwalificeerd en ik als 4de..
volgende dag was echt veel te warm vo de contest, twas fuckn 34 grade op da strand..ma bon contest ging goe totdak in de jam mega dom mijn enkel super hard eb omgeslaan mee nen dwaze nollie heel.
achja, twas plezant al bij al..;en dast belangrijkste é.
dan nog een weekje rondgehange in LA en dan xgames..
het park suckte vo het eerste jaar, alles was super grof omda ze vo het eerst hetzelfde park hebbe gebruikt vo skate als bmx...dusja volgend jaar zulle ze da wel weer verandere.
de ambiance was super, mega gratis buffet en drank enzo...chill hotel vlakbij...ma wel nog altij mijn kutenkel.
damee ik heb ma 1 van de 3 heats kunne meeskate door mijn enkel..ma iedereen verstond lijk wel.
twas zot oeveel mense er ware mee omgeslage enkels of die int gips zate...redelijk angstaanjagend. ha!
nu benk trug thuis vo 3 weke...kmoe helaas 3 herexames doen vo den unief...maja da moe ook gebeure é.
In september zouk allicht trug in LA moete zitte en dan zalk proberen het wa regelmatiger up te daten.
(alhoewel dak redelijk overtuigd ben da da ier geeen kat leest maja...)

peace,

Sophie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
11-08-2008 19:21:19 BerichtOnderwerp:
groen



Geregistreerd op: 07 Jul 2008
Berichten: 10

Reageren met citaat

ik lees et, ben dan ook de enigste tja
zwaar leventje da gij hebt Very Happy super
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
 
16-08-2008 19:25:58 BerichtOnderwerp:
Frans



Geregistreerd op: 11 Jul 2008
Berichten: 7
Woonplaats: 7-oaks

Reageren met citaat

Ik lees het ook hoor sophie !!

Als je nog plaats hebt in u vallies de volgende keer dat je naar LA vertrek;
Wil ik mezelf er met veel plezier inwurmen.

Maar zal er zelf ook wel eens geraken.
Toedels frans
_________________
Live once => Live Good !!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
 
02-09-2008 19:53:25 BerichtOnderwerp:
dogtown
Site Admin


Geregistreerd op: 06 Jul 2008
Berichten: 43
Woonplaats: Gent

Reageren met citaat

kdenk dat dit hier nog redelijk wat gelezen word hoor Cool

trouwens een kleine update,
Sophie is weer in LA !!!
_________________
Edge is not just another skateshop !
www.edgeskateshop.be
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
 
Nieuw onderwerp plaatsen Reageren EDGE | Straight outta USA
Vorige onderwerp
Volgende onderwerp
Berichten van afgelopen:   




Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!